4 Dagar kvar...!

Sov ganska dåligt inatt, sprang upp på toa stup i kvarten och kunde knappt vrida eller vända på mig, gjorde ont i sidan så fort jag vred på mig.
Låg och tänkte för mig själv: "nu kommer jag snart få åka in till förlossningen" men de gick över efter ett tag, har gjort lite små ont i sidan under dagen, men inget som blivit värre sen igår eller inatt..
Har i stort sett legat i soffan hela dagen, mamma tycker inte de är så bra att jag går så mkt eftersom de kan sätta igång förlossningen och de vill jag inte, då blir de kejsarsnitt..

Jaa som ni ser i rubriken så är det 4 dagar kvar till onsdag, ska på vändningsförsök då, får se hur de går, men jag hoppas för all del att de lyckas vända på henne utan att vattnet går eller nått händer så jag måste föda eller göra kejsarsnitt då på onsdag.. lite skrämmande är de eftersom jag knappt har någon livmodertapp kvar..

Jaja bara vänta och se, nu blir de väl lite tv tittande sen får vi se vad vi hittar på.. men ha en bra och solig kväll =) 
Känns att våren är här =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0