Funderat en hel del!

Hela denna dag har jag gått och funderat en hel del, mest på de här med gudmor..
Har tänkt väldigt mycket på de, nu på kvällen har jag fått tips och råd av Laila och Josefine om gudmor osv..
Vill egentligen ha någon som bor hyfsat nära, som man kan lita på, och som jag pratar en hel del med och som ställer upp i alla lägen, men jag har funderat massor, men kommer fundera tills onsdag iaf...
Sen får vi se hur de blir, men tror jag vet redan...

Nu sitter jag och pratar med en del på Facebook, de är ganska skönt att en del förstår och stöttar mig inför onsdag..
är ju bara 3 dagar kvar o jag börjar bli nervös, men hoppas för all del att de lyckas vända på Wilma utan att sätta igång något...

Men nu blir de snart mat tror jag, eller så äter vi kvällis sen sova...! är extremt trött, fast inget ovanligt, men de är nog för jag sovit dåligt på nätterna, och att jag inte rör på mig så mkt, men får ju inte gå så mkt, särskilt inte nu när livmodertappen typ är borta..

Nu blir de kvällis, ha en toppenkväll =)

Kommentarer
Postat av: Annica H

Finns här för dig och Wilma, oavsett vad du väljer. Det vet du redan Johanna!

2011-04-11 @ 05:56:43
URL: http://absolutemeforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0