Trött.se xD

De kan man nog lugnt säga!
Sov riktigt dåligt inatt eftersom Wilma försökte vända på sig, hade så ont i magen så fick ringa förlossningen, men eftersom jag inte kände tryck neråt så var de ingen fara, gick ju över sen..
Älsklingen sov som en stock, gick ju inte få liv i han xD
Somnade typ vid 5 på soffan, älsklingen satte på en film men såg bara några minuter av filmen sen sov jag, han väckte mig typ runt 10 halv 11 :P var så skönt att sova..

Men känner ögonen drar ihop sig, blir nog en tidig fredagkväll :P haha
Jag längtar till halv 5 ikväll :P jag och älsklingen ska ner och hämta våra mobiler :D ska bli kul :D
Det är en Sony Ericsson Xperia Arc =)
Sägs vara en väldigt bra mobil med bra kamera =)
Det är ju 8,1 megapixels =) ganska kul =)

Nej usch, nu orkar jag inte sitta här med, känner mig kallsvettig, hängig och är förkyld, men de är nog älsklingen som smittat mig xD
Ha en bra dag/kväll :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0