Vändningen gick inte!

Igår åkte vi till mamma för att Laila är extremt sjuk så hon kunde inte köra oss imorse, så vi åkte till mamma igår eftermiddag istället..
Var trevligt hos mamma =)
Sov rätt dåligt inatt, men de var nog för jag var riktigt nervös inför idag..
Men idag vaknade jag typ 05.20 för de gick inte sova, gick upp på toa och kolla vad mamma gjorde osv, hungrig var jag med, men fick ju inte äta något :( MenMen fick ju äta vid 11 typ igen..
Men till vändningsförsöket, kan berätta vad de gjorde om ni vill veta, men skriver så får ni läsa om ni vill...

Kom dit typ vid halv åtta, ringde på klockan, fick komma in rätt snabbt efter det, de gjorde sånt där test igen, kollade kurvan, alltså bebisen hjärtrytm eller vad de heter, sen kom de in en barnmorska och skulle sätta en nål i handen på mig, usch vad ont de gjorde xD
Sen fick vi vänta en stund och när läkaren kom in så kollade de vart huvudet låg först innan de satte in bricanylen och skulle börja vända på henne, men hon låg ju med huvudet uppe så läkaren fick börja vända på henne, och JÄVLAR vad ont de gjorde, började sticka i fingrarna och blev alldeles varm i ansiktet, kändes precis som jag skulle svimma, gjorde så jäkla ont..
Och tyvärr så klarade de inte vända henne vilket jag tyvkte va synd..

De blir iaf ett kejsarsnitt om typ 2-3 veckor, läkaren skulle ringa idag eller imorrn om tiden dit, kommer vattnet innan så blir de akut kejsarsnitt..

Men nu är jag äntligen hemma igen, lite små ont i magen men inte så konstigt eftersom han höll på tröck som satan...
Men nu blir de mat, sen vila, ha en bra kväll...



Kommentarer
Postat av: Annica H

Åh, Johanna! Det kommer gå så bra så! :)

2011-04-14 @ 05:40:13
URL: http://detallradjupaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0