Vilken härlig dag =)

I stort sett hela dagen har jag varit ute och tagit bilder och bara njutit av solen :D
Tycker de är så härligt väder ute nu, att våren äntligen är på väg och snart sommar =)
Glad att de är sol och varmt när Wilma föds =)
Då slipper man ta på en massa kläder osv...

Har tänkt väldigt mycket på kejsarsnittet och hur de är att bli mamma... känns lite skrämmande att de bara är 2 veckor kvar, kan ni fatta? 2 VECKOR KVAR :O
Känns som tiden sprungit iväg, kommer gå skiit snabbt tills maj, lovar er, dagen innan kommer jag inte kunna sova ett piss, men Jonas pratade om att vi skulle åka in dagen innan ifall jag inte kan sova så jag får något så jag kan sova..
Kommer vara så extremt nervös så kommer inte kunna sova så mkt denna natt..

Men de ska bli spännande att se hur lilla Wilma ser ut, vem hon är lik, kommer inte fatta att de är m
in bebis som jag kommer hålla i..
Känns så overkligt :p men underbart är de...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0