Mitt liv, min blogg...

Alltså egentligen, vad är blogg till för om man inte får skriva vad man vill?
jag har bloggen för att skriva av mig o må mkt bättre spelar ingen roll om alla läser detta men jag vill skriva av mig o de gör jag lättast här...
Men ska berätta exakt hur jag mår just nu, ärligt, just nu mår jag riktigt skit rent ut sagt..
Känns som hela helvetet har brakat loss..
Vet inte vad de är längre men allt går bara neråt...
Vet inte ens vad jag vill längre, vill kunna vara en bra mamma till Wilma...


Kommentarer
Postat av: krissi

Du är en underbar mamma till wilma!!! Och du ska självklart skriva exakt vad du känner och vill i din blogg.. den som inte accepterar de kan sluta läsa den!



Johanna du är en underbar tjej och Jag finns här om det är något! Alltid!!



Wilma är en underbar bebis och Jag säger de från hjärtat. Elicia älskar henne också!!



Styrkekramar!!

2011-08-27 @ 00:34:08
URL: http://krissiekmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack att du står på min sida, de betyder mkt, tack krissi, och tack att du finns, jag har märkt att elicia älskar wilma :P

2011-08-27 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0