Ursäkta!!

Ber om ursäkt om ni som läser detta tar illa upp men just nu vill jag bara skriva av mig så jag blir på bättre humör och får ur mig allt, förlåt ennu en gång till om ni tar illa upp men måste!!
Vet att man inte ska skriva de här men de är de enda stället jag trivs med att skriva allt om på..

Just nu är jag så jääävla irriterad, känns som hela livet håller på rasar ihop.. just pga allt jävla bråk och småtjafs särskilt när en person ringer en annan så jag måste prata med denna person o känna mig som ännu en idiot och jämt när de blir så så känns de fan som om det är mitt fel alltid, de gör de jämt när de blir så!!
Känns fan som alllt jag gör är mitt fel..
och nu känns de som om de försöker få wilma ifrån mig så jag kan må ännu sämre än vad jag gör...
Kan inte prata med någon som jag inte känner som tror att de kan nått, de ända de är bra på de är ta mig fan bara lyssna, de hjälper fan inte en, blir man inlagd på psyk blir man bara 10 ggr värre, de flesta iaf..
Blir så jävla irriterad, jämt när vi bråkar så blir 1000 andra inblandade i de för att den personen ringer en massa o då känner jag mig som en idiot och så sårad som jag kan bli..


Mitt hjärta känns som de ska gå sönder i tusen bitar... vet fan inte vad jag ska göra, allt jag gör känns bara som allt jag gör är fel... kanske är så... just nu känns de fan som det!!

Sorry men var fan tvungen att skriva av mig allt skit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0