Besviken!!

Ärligt, jag trodde jag var din dotter oavsett om jag inte är ett barn längre, hade jag fått reda på de här tidigare hade jag nog börjat tänka om, men nu är de slut med de här.
Så less, även om mina barn växer upp o inte är barn längre så självklart köper jag julklappar och födelsedags presenter för det.
Inte ens ett sms där de står godjul på får man, nej usch så besviken..

Vet att om du läser de här så får hela släkten reda på de här, men här är de enda stället jag trivs på att skriva på...

Och på nyår tänker jag, wilma och Jonas fira tillsammans som vår egna familj, kanske vara med krissi men hemma kommer vi vara, så här besviken trodde jag inte att jag kunde bli.. men tyvärr så är jag det...

Jaja, nog om detta, imorgon åker vi till Eskilstuna för att göra ett ultraljud, så vi får se om Wilma får en lillebror eller en lillasyster, lite kul om de blir en av varje, men kommer älska mina barn lika mycket oavsett vad de är för kön.

Älskar min underbara dotter, gör verkligen allt för henne, hon är de bästa som hänt mig och kommer alltid att finnas där, samma sak med min bebis i magen, och Jonas så klart..

Fattar bara inte varför alla ska klaga på att vi vill skaffa fler barn, vafan, jag älskar barn och kommer verkligen älska de här barnen, wilma betyder verkligen allt för mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0