Julen 2011

Denna jul var en underbar jul med min dotter, sambo, svärföräldrarna och min sambos syskon plus hans farmor och farfar..
Wilmas första julafton och det uppskattade hon, fick mycket julklappar.

Hon fick:
* Kläder för tusen år :P haha men en maaaassa kläder av hennes mormor, gammelfarmor, krissi och hennes farmor och farfar
* Lära Gå Vagn av sin Farmor och farfar 
* En pratande Docka av sin Farmor och farfar
* Ankor som man drar av sin farmor och farfar
* Ett slags tåg med klossar av sin mormor
* Ett badlakan med hello kitty av sin moster och morbror
* En bondgård som låter av oss
* En rimbok som låter av oss
* En hello kitty film av krissi
* En nalle puh bok av sin mormor

Jag fick ett halsband av svärföräldrarna, glas där står mitt o jonas namn på och när vi blev tillsammans av Jasmine (Jonas syster), en tidning av mamma och en trisslott av josefine (Jonas syster) sen fick vi påslakan till sängen av mina svärföräldrar och gröna gardiner av min mamma...

Måste då säga att jag blev lite smått besviken på mamma som köpte en ny dator till min syster när hon fyllde för en månad sen, sen nu fick hon en ny digitalkamera och min bror fick en xbox 360 av mamma, och jag fick en tidning för typ 25 kr, men men jag skiter i det nu, har min egna familj att tänka på, fick ju ett wii av älsklingen min<3

Nu blir de myspys med älsklingen, ha en toppen dag och en riktig GOD JUL :)









Kommentarer
Postat av: Laila

Ja mkt fina saker fick våran skrutta, tom så jag tror du glömde några ;). Det var en mysig julafton med er. Tack Johanna o Jonas o Wilma... kramis <3

2011-12-24 @ 21:52:41
Postat av: Malin Levin

Du har en underbart fin dotter, hon har verkligen de vackraste ögonen :)

2011-12-24 @ 22:45:33
Postat av: johanna

haha ja jag var tvungen o fråga jonas om de var mer, haha var så många så kommer inte ihåg hälften =p

2011-12-24 @ 22:55:59
Postat av: krissi

Ni har haft en riktigt mysig julafton :)

Tack för sällskapet ikväll också.. mycket trevligt..

Wilma är så himlans söt <3 älskar er allihop.. :)

Kraaaam



2011-12-24 @ 23:14:51
URL: http://krissiekmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja de var en trevlig julafton med svärföräldrarna, kanske blir.så nästa år med =) detsamma kram

2011-12-25 @ 09:55:36
Postat av: Sandra

Förstår att du blev besviken. Jag antar dock att dina syskon bor hemma fortfarande? Det är ju lite skillnad när man flyttar hemifrån vad gäller julklappar och presenter. Varken jag eller daniel fick några julklappar i år av hans föräldrar eller syskon. Vi valde att satsa extra på barnen istället.

Men som sagt, jag förstår att du blev besviken :( inte lätt att växa upp :-/

2012-01-01 @ 19:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0