3:e Februari

Alltså kan ni tänka er? redan Februari, liksom de var ju inte längesen de var december och ett nytt år, fan man hinner ju knappt blinka förrän det blir en ny månad.
Men men denna månad fyller min kusin och min bror, kusinen blir 19 på lördag och brorsan 17 på måndag, shit, tiden går så fort, de blir så stora.
De bara växer och växer, hinner knappt med ju xD

Idag blir de att ta det lugnt, och plugga litegrann, sen ska jag packa lite kläder eftersom jag ska till mamma imorgon, ska ju med till moster, ska bli kul att träffa min kusin, var ju flera månader sen :( eftersom hon bor i kalmar nu jäkla unge xD

MenMen ni får ha de så bra, och de känns att de börjar bli vår nu :D snön håller på smälta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0