Bra Frukost!

Vaknade typ halv 8 imorse och som vanligt gick jag på toa och la mig sen i sängen igen, gosade lite med leo innan jag gick upp :D
Sen helt plötsligt stod Jonas där, haha höll på skita på mig xD
Men jag gick upp i alla fall, tog på mig och åt frukost.
Åt yoghurt, drack varm oboy och åt två smörgåsar, de brukar jag inte äta till frukost, men jäklar vad mätt jag blev xD

Nu sitter jag odh tittar på WIFE SWAP, och väntar på att klockan ska gå lite fortare så jag får se VÅRA BÄSTA ÅR xD
Tittar på de varje dag så..

Nu blir de lite tv tittande en stund, men hejsvejs D:


Kommentarer
Postat av: Annica H

Hehe, ofta du blir skrämd av Jonas. :p

2011-02-23 @ 09:28:23
URL: http://istupid.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha, ja men är han hemma vid typ halv 8-8 tiden så vet ju jag att han åkt till jobbet, eftersom han brukar åka iväg mycket tidigare så blir man skrämd om han kommer xD han brukar skrämmas..

2011-02-23 @ 12:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0