Godmorgon

Idag vakna jag typ vid 7 eller först vakna jag vid 04.40 för att mitt alarm var igång pga att Jonas är så smart o lämnar sin mobil i hans pappas bil xD
Eller han glömde den där, så jag fick ställa mitt alarm, o höll på flyga högt eftersom jag nästan nyligen hade somnat innan den ringde..
Sen låg jag vaken en stund, men sen kom jonas in o väckte mig för o prata lite.
Somnade om när han gick, men sov bara till sju. så inatt har jag sovit cirka 4-5 timmar...
Är ju inte så lite trött heller =/

Men men, nu vill jag att de ska vara Fredag så vi kan åka o handla lite eftersom maten börjar på ta slut..
Så imorgon direkt efter Jonas sluta jobbat åker vi och handlar, tack o lov, på lördag kommer antagligen pappa :D de ska bli kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0