Hemsk Dröm =/

Alltså trodde inte man kunde ha såna hemska drömmar om bebisar, men den här drömmern var hemskt enligt mig.
Drömde att en kompis till mig som oxå väntar barn fick en liten flicka, hon skulle heta Ellen, ingen läkare såg att de var något fel på henne utan hon var frisk.
När natten kom och de hade lagt henne i sängen för att sova så somnade hon in, alltså hon dog, men ingen av läkarna visste varför, hon var hur frisk som helst, men hjärtat hade sluta slått..
I samma veva som jag drömde att hon dog så drömde jag att moster och min kusin hade lagt till någon konstig grupp på facebook, min kusin visste inte hur man skulle få bort den där gruppen så jag fick hjälpa henne, och de grupperna handlade om Ellens död, så de ville ta bort de direkt, de visste inte hur de hade kommit dit men jag tog bort de.

Skit konstig dröm =/ och väldigt hemskt, nu blir man lite såhär småorolig, men min bebis är så frisk hon kan bli :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0