Jobbig graviditet!

Ja de kan man ju lugnt säga, haft de riktigt jobbigt under denna graviditet, fått åka in och ut från sjukhuset, usch så jobbigt.
Första gången jag fick ligga två nätter på sjukan var när jag svimmade, och de var i början av graviditeten, då ville de hålla koll på hjärtat, men allt var bra med mig och bebisen.
Andra gången fick jag åka till Uppr attsala och låg där en vecka sen fick jag åka hem, de trodde att Vilma skulle komma förtidigt, eller att hon skulle komma då så de ville ha kvar mig för att se till att hon låg kvar.
Tredje gången var häromdan då jag hade så fruktansvärt ont i nedre delen av ryggen, Jonas ringde mamma o pratade med henne o hon tyckte han skulle ringa förlossningen.
Så jag fick åka in dit, och naturligtvis fick jag sova kvar, snacka om att jag fick panik, men mamma sov där med mig så lugnade ner mig litegrann, men ville egentligen ha Jonas där.

Men nu är jag hemma igen, och ärligt talat önskar jag att Vilma kom snart så jag slapp åka in och ut från sjukhuset, vet att de kan vara fel att tänka så, men hon vill ju ut, och skulle hon komma snart så får hon ligga på sjukan ett par veckor, men de är ju bra om hon ligger kvar i magen, men så jobbig den här graviditetn har varit.

Men men jag längtar efter att få hålla henne i min famn, ska bli så mysigt <3


Kommentarer
Postat av: Laila

Hej Johanna! Vet att du har det mkt jobbigt men försök att stå ut!! Vilma e så liten därinne! Skulle hon komma ut nu handlar det inte om "ett par veckor" på sjukhuset. Snarare ca 10 v. Och det är en mkt jobbig tid!! Så försök ha henne kvar i magen och vila, vila, vila. Kramisar till er alla tre.

2011-02-15 @ 06:53:40
Postat av: Johanna

Hej, jo men de är så jobbigt, ska försöka ha henne kvar där men inte så lätt när hon vill ut.

2011-02-15 @ 15:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0