Onsdag 16 Februari

Usch är så jäkla trött fast jag sov hårt och bra inatt :P tror de här var den bästa natten hittills, sov ganska bra, somnade till en film som älsklingen valde, de blev "på smällen" haha nej men den är bra faktiskt, sett den en miljon gånger fast de har jag nog med alla filmer xD

Pluggade lite idag eller gjorde klart en uppgift och lämnade in den, måste plugga lite på religionen eftersom jag har prov imorgon i hinduismen och buddhismen, usch men hoppas de kommer gå bra på de provet.

Idag blir de att ta de lugnt, tittar på våra bästa år nu och sen är de sjunde himlen, blir nog att se någon film med, packade ihop wilmas kläder med, de som ska med  till sjukhuset när jag åker in till sjukhuset igen så jag har de klart.
Nej nu ska jag kila, men ha en bra dag, kommer säkert fler inlägg idag xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0