Orolig och spännande på samma gång!

Nu när man vet att de börjar närma sig förlossningen så börjar man bli lite små orolig =/
Alltså de finns så mycket frågor osv som man inte riktigt vågar ställa och som man vill ställa och itne får direkt svar på.
Eftersom de inte är så lång tid kvar så börjar man bli lite småorolig, liksom man vet inte om och när man ska få värkar, när vattnet går osv.
Liksom tänk om vattnet går om man duschar, hur ska man då veta om vattnet gått?
De är lite såna frågor som jag går o funderar på, börjar få svårt att sova på nätterna, ligger och funderar på hur de kommer bli och när de ska bli.
Blir lätt irriterad och grinig oftare, men de har nog med att jag inte sover så mycket, sover just nu bara några timmar per natt.
Ligger och vrider och vänder på mig, på sjukhuset kunde jag få sömntabletter, känner ibland att de skulle vara skönt, men vill inte ta några sömntabletter för att få sova.

Menmen, sitter och pratar med en kompis som har två barn så jag får ju hjälp och fakta osv om hur hon har varit med om och vad hon vet.


Kommentarer
Postat av: laila

Johanna! Gå inte och var orolig, jag lovar att du känner och märker om vattnet går eller om du får värkar!! Du ska tänka att det är veckor kvar istället för att det börjar närma sig....Du måste fokusera på att ha kvar Wilma i magen så länge som möjligt och inte att det närmar sig...Kramis Laila

2011-02-24 @ 07:19:06
Postat av: Johanna

Jo jag vet, men de skrämmer mig ju närmare de kommer.

Tror hon kommer ligga kvar ett bra tag till men de skrämmer mig ändå..

2011-02-24 @ 09:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0