Prov imorgon!

Är lite nervör inför imorrn, hoppas dock jag klarar provet, de är inte så speciellt svårt heller, särskilt om man är intresserad av de ämnet med så blir de ju lättare, så tror de kommer vara ganska lätt ändå.
Ska läsa på litegrann lite senare och imorrn innan jag ska iväg och skriva provet, men de kommer nog gå bra.

Jaha, vad händer ikväll då?
Bra fråga... eftersom jag inte får göra något eller gå så kan vi varken hälsa på någon eller ta en promenad, faan oxå xD
Men längtar skiiit mkt tills man har den lille i vagnen och gå en promenad, vad mysigt de skulle vara.

Och på tal om den lille, så ligger hon och trycker som satan nu xD, hon märker väl att jag pratar om henne, haha, de kan man nästan tro ibland xD
De är lite kul, för så vort man pratar eller har handen på magen så sparkar hon, typ som om hon försöker svara :P lite roligt :D

Nehe om man ska göra någon nytta och plugga på lite kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0