Sjuk & Hängig =/

De blev inget prov idag, skrev till älsklingen att jag var tokförkyld, hängig och troligtvis har feber så han tyckte att jag skulle ringa Patrik, min lärare och prata med han, och även han tyckte jag lät dålig så han ändra tiden till tisdag istället.
Så nu kan jag ta de lugnt till tisdag och plugga lite till så de verkligen fastnar i huvudet, men inte så lätt att plugga när man är sjuk heller.
Usch hatar verkligen att vara förkyld, de är de värsta jag vet, men de brukar bara hålla i sig i typ 1-2 dagar så får hoppas de gör de nu med.

Nu ska jag vila litegrann och titta på tv, blir nog inte mkt pluggande just idag, men imorrn blir de nog bättre hoppas jag, men ha en toppendag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0