Usch, fy och blä

Ja de kan man ju lugnt säga, att ligga och vända och vrida sig på natten pga att man mår så illa och inte vet vart man ska ta vägen, de är nog de värsta, men att ligga och spy de är nog värre..
Tror det var pizzan som gjorde så att jag blev såhär, men blev bättre framåt kvällen, sent på kvällen med, fick i mig en korv med bröd iaf, och sov gott de gjorde jag med, gud vad skönt det var :D

Nu ligger jag och tittar på Våra bästa år, ska se klart det, sen gå ut med hunden och sen plugga litegrann tror jag, skulle hellre vilja gå ut och gå i solen, men får ju inte gå så långt :( usch jobbigt de här är, men vad gör man inte för sitt barn liksom.

Om ni vill veta så är jag i vecka 27 nu, eller i början i vecka 27, önskar dock att tiden gick fan så mkt snabbare så man får gå ut och gå med min bebis, måste beställa vagn snart och köpa spjälsäng och skötbord snart, man vet ju aldrig när den lille tänker komma ut :P men inte än hoppas jag iaf :D

Men måste säga att tiden har gått extremt fort, och hoppas de går fort till maj med :D


Kommentarer
Postat av: Annica H

Längtar massor! =)

2011-02-02 @ 11:07:58
URL: http://istupid.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja de är du verkligen inte ensam om :P

2011-02-03 @ 09:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0