Blir tokig...

Inte nog med att kurserna strular utan någon har hackat sig in i min blogg och ändrat allt så jag inte kommer in på den bloggen för den är blockerad..
Fick reda på de när jag pratade med han som har hand om denna blogg.se...
Men tror jag vet vem de är som gjort detta men säger tyvärr inte namnet...

Plus att jag var tvungen att ringa till de i STHLM för att få mitt lösenord, de sa att de skulle skicka det till mig, och väntar fortf på att de ska komma, men hon jag pratade med sa att har de inte kommit till eftermiddag så skulle jag ringa tillbaka till henne för att få lösenordet direkt..
Hoppas de kommer så jag kan börja plugga, inte nog med att de strular, min religionslärare måste lägga in mina uppgifter så jag kan börja plugga de med...

Snacka om störande :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0