Segt

Snacka om att man känner sig otroligt seg idag, inte lust med något, men måste ner till soc och handla hem lite, gaah, orkar inte, är så jäkla trött, men men måste ju ha hem lite så de är bara palla sig ner och handlar lite..
Men först blir det att äta frukost, titta på våra bästa år, sjunde himlen och gå ut med hunden, sen ska jag ner mot stan.
Efter det blir det nog att plugga litegrann tror jag.

Hade värsta mardrömmen inatt :S var skit läskigt att vakna imorse xD men drömde att de var en "ande" här hemma och den anden skulle typ släcka ner hela lägenheten så man inte såg ett piss, och han tog fram en kniv, så tror han skulle mörda mig och hunden xD
Men jag sprang ner till grannen och de visades sig vara han som skulle mörda mig, de var ju svart överallt så man såg ju ingenting, så jag sprang upp igen men kom inte in för helt plötsligt var de låst in till min lägenhet, men Leo (hunden) kunde öppna på nått konstigt sätt så jag kom in..
Men de var helt sjuk dröm xD

Nej nu blir de att äta och titta på tv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0