Snöar för fullt..

Jag trodde att de skulle bli plusgradigt så att snön skulle försvinna och bli vår, men så verkar de inte bli, verkar snarare att bli mer vinter och mer kyla och ännu mer halt..
Usch nu har de varit vinter, julafton och nyår, kan de inte bara försvinna då??

Idag ska jag plugga lite religion så jag får det klart, sen ska jag nog ta de lugnt, rätt trött idag..
Haha min sambo var hemma imorse och jag var så inställt på att han var på jobbet så skulle jag gå upp på toa och fick syn på han, ni kan ju gissa hur rädd jag blev :O
Haha omg, höll på skita på mig..

Men är glad att han finns, min lilla ängel, min lycka, kommer aldrig vara så lycklig som jag är med han :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0