Lördag..

Ja som ni vet åkte min dotter till sin farmor och farfar igår och sov där inatt, blev riktigt tungt, men skönt oxå för då kunder jag sova hela natten, trodde ni ja xD
Tror ni inte jag vaknade 1 och kollade efter Wilma, somnade om sen och vakna vid 5 igen för att se var hon var, och märkte att hon inte var hemma, och innan jag vakna så drömde jag en mardröm om Wilma och de gjorde mig rädd, men vet att Wilma är hos son farmor o farfar..

Igår så gick jag och Jonas ner på stan och åt mat, eftersom de blev en jobbig kväll med tanke på att de ville ha Leo fast trodde inte de ville de, men han har de bättre nu, men faaaan vad jag saknar min hund :(
Sen gick jag och älsklingen till konsum och köpte filmer som vi tittade på och åt lite godis, sen gick vi och la oss.

Idag gick jag ner och köpte lite kläder till dotra min :)
Hon växer ju massa, men hon fick en body, klänning, tights och strumpor, de som hon behöver :D 
Men blir nog mer kläder på måndag, ska rensa hennes byrå... IGEN..

Nu väntar jag på att hon ska komma hem :D ha en toppendag :D

Kommentarer
Postat av: laila

Haha Johanna helt normalt att vakna o kolla...o jättejobbigt att vara utan sin bebis första gångerna (fast man behöver ibland) men allt gick bra o du vet att vi gör allt för skruttan. och er...Kramis Laila

2011-06-18 @ 17:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0