Min bästa vän Leo :'(

Leo var min allra bästa vän, han fanns där för mig, han väntade vid dörren när jag kom hem, när jag kom hem från uppsala o hade vart borta i 5-6 dagar så blev han jätte glad att jag kom hem, blev så glad när han kom mot mig o ville kramas <3
Leo har vart min bästa hund, älskar honom av hela mitt hjärta...
Varför gjorde du sådär Leo? VARFÖR?
Hade du inte gjort de hade jag haft kvar dig, jag skulle hämtat dig och du skulle få vara med mig och Wilma på dagarna, busat och ha de skojigt...

Varför Leo?

Idag avlivades min hund, kan ni fatta de MIN hund ska avlivas, faan Leo, hade du inte gjort sådär skulle du inte vara död nu :'(
Mitt hjärta sprack i tusen bitar när jag fick höra de...

Vila i frid min älskade underbaraste hund<3<3











Du var min bästa vän Leo, du lyssnade på mig när jag pratade med dig<3 tack att du fanns i mitt hjärta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0