ÅH vad onödigt!

Beställde en mobil för att min håller på lägga av... men de var då onödigt..
Kan ju ändå inte använda den förrän maj ändå, om jag nu får föräldrapenning, annars går jag barnbidraget..
Ska nog ha min mobil avstängd tills jag får pengar igen, iaf tills nästa månad.. så får se om jag kan fylla på den i april... men tvivlar på de.
De är inte så viktigt med mobil, finns ju internet här hemma ändå så...

Men men, imorrn åker Jonas till STHLM och kommer hem onsdag/torsdag typ.. så de blir bara jag och Leo hemma denna vecka och nästa vecka är han i STHLM hela veckan så då blir de bara jag och Leo hemma då med.
Undra vad vi ska hitta på.. så jäkla tråkigt här...
jaja de blir långpromenader med lilla doggen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0