Beställa vagn idag =)

Idag ska vi beställa vagnen, ska bli så spännande =)
Sen är det bara skötbord kvar men de fixar vi =)

Idag har jag haft de så jäkla tråkigt så jag tog Leo och gick och köpte en glass (sanwich) på statoil xD haha

Gud vad härligt de är när solen lyser =) känns verkligen som att våren är på väg, men de är skönt för då är de varmt när Wilma kommer =P

Nu sitter jag och lyssnar på melodifesivalen för jag har så jäkla tråkigt, och väntar på Älsklingen ska komma hem, han var på väg hem nu, vi ska ner på stan sen =)

Tycker tiden ska gå lite fortare nu så de kan bli sommar, lääängtar verkligen till sommar, hihi älsklingen sa att efter skansen skull de bli grönan =) omg vad kul de kan bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0