Denna vecka!

Ja denna vecka som kommer så kommer nog jag och Leo ta de lugnt, finns inte så mkt och göra, kan inte göra så mkt heller eftersom allt kostar pengar, kan inte åka till Eskilstuna heller..
De blir att sitta hemma vid datan eller tv:n sen tänker jag gå på promenad med Leo så han får springa av sig lite..
Finns lite o göra här hemma med, som att städa, diska och tvätta...
Kanske inte är så bra att göra detta men vad ska man göra när man är ensam hemma och Leo behöver gå ut o kissa osv..
Sen har jag kanppt inga kläder så måste tvätta tyvärr.. inget favoritämne menmen..

Vet inte vad de är, men de senaste dagarna har jag känt mig så deppig för ingenting, går liksom inte säga vad de är när Jonas frågar vad de är, för vet själv inte varför jag är så deppig, men de är väl hormonerna som spökar xD
Önskar bara tiden gick fortare så man hade något att göra på dagarna.. visseligen kommer Wilma liggaa o sova rätt mkt men hon är ju vaken en del gånger iaf :p så man kan gosa med henne och gå ut och gå med henne =)

Undrar om Jonas kommer få de där jobbet i Norge?!
Visst de kommer bli jobbigt att han bara är hemma några dagar sen sticka igen, plus att han kommer missa en hel del..
Som tillexempel när Wilma börjar prata, lär sig gå osv..
Sen kommer de bli jobbigt när och om han får jobbet så skulle de jobba i Norge 2 veckor och sen vara hemma 2 veckor... Han säger att de är mkt pengar, men visst, de är ju hans val.. tänker inte lägga mig i hans beslut, de där får han ta... han gör precis som han vill.
Jag har krissi i närheten så kan ju vara med henne och Elicia och busa med lillskruttan xD

Nej nu ska jag kila, gå ut och gå tror jag, och rensa ut deppigheten!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0