Hur mkt ska en människa orka?!

Vet inte hur länge jag kommer orka med de här!
Allt känns så jobbigt och tungt, de är som om allt är som en tung boll i mig.
Allt bråk och tjafs håller på att ta kål på mig, vet att jag inte skrivit nått om hur jag mår eller sånt, har hållt allt inom mig och de kom ut idag.

Allt började på morgonen, Jag vaknade med extrem ryggont, och de fick Jonas att tro att jag var sur på han, de var typ där allt började.
Han ville att jag skulle åka in till sjukhuset, men vad kan de göra, ge mig ticidon som jag har på apoteket, så vad spelar de för roll om jag är hemma eller sjukhuset?!
Och på sjukhuset kan jag inte vara på, har prov, och massa uppgifter som jag måste göra.
Det är de som är jobbigast, jag ville hoppa av kursen för att jag har de så jobbigt och aldrig vet hur och när jag kommer åka in till sjukhuset, men de fick jag ju inte för mamma =(

Usch vet inte om jag sa skratta eller gråta, allt sitter som en klump i halsen på mig just nu.
Känns som alla bara finns för mig bara för Wilmas skull just nu, innan jag sa till alla att jag avr gravid så var de inte likadant, nu känns de bara som alla brr sig för bara Wilmas skull..

Bara de känns tungt =(
Vet inte vad jag vill längre, om jag ska vara ärlig så skulle jag vilja flytta till Eskilstuna,och bo i lägenhet eller hus där..
Men tror knappast Jonas vill det =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0