LäkarBesök idag!

Idag vaknade jag halv 7, inget konstigt, men pigg var jag då xD
Och älsklingen var hemma, haha de första jag frågade han var !vad gör du hemma?" haha men nu har han åkt till jobbet.
Jag ska snart sätta på en tvättmaskin, sen ta bort de torra kläderna, mest bebiskläderna xD

Men inte nog med det, ska till läkaren idag med, ska mäta livmorderhalsen och livmodertappen så den inte blivit så kort, då får jag åka in till sjukan, man vet aldrig när Wilma tänker komma xD

Jäkla unge som har bråttom ut xD haha undrar om hon brås på mamma, har bråttom med allt xD haha.

Ah gud vad jag längtar till sommaren xD ska sätta mig ner med krissi och kolla när vi ska till Skansen med barnen med.. men lär bli i juni antagligen, syrran ska ju med då oxå om hon nu vill de.
Sen ska vi väl äta nått gott där med :D
Sen längtar jag till den 10 Juni, då jag och Wilma ska till katrineholm och träffa Emelie och Malin, fyfan vad de var längesen brudar, men de ska bli ändring på de, nu jäklar ska vi ses oftare :D fan vad jag saknar er, så fruktansvärt..

Inte nog med att jag längtar till juni, utan längtar till Ullared med :D lär bli mkt bebiskläder och leksaker :D haha skämmer bort min lilla dotter xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0