Sol idag med =)

Haha jag vaknade imorse och såg Leo ligga bredvid mig, men vatvungen att peta på han, de var som om han spelade död xD
Han låg på rygg med rungan ute och andades inte så jag höll på få en hjärtattack, men han vaknade sen när jag rörde mig, tack och lov, jäkla hund att skrämmas xD

Solen lyser så fint in i tv rummet xD hah så att man nästan så att man inte ser tv:n xD ganska skönt var de med ute alltså :P
Gick en liten promenad med hunden, åh gud vad skönt, har balkongen öppen så jag år vädra lite, funderar faktiskt på att ställa ut torkställningen på balkongen men får se =)

Nu börjar de verkligen närma sig, både till våren, till Wilma kommer och till den underbara sommaren =)


Kommentarer
Postat av: Annica H

Sååå härligt det kommer att bli! <3

2011-03-11 @ 11:53:35
URL: http://samanthaslivstil.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja de kommer de absolut :) <3

2011-03-12 @ 11:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0