SommarPlanerna!

Har en del sommarplaner som är inbokade :D
För de första så ska jag, Jonas, Wilma, Laila och antagligen Leif åka till Ullared och handla kläder och sånt, lär nog bli ganska mycket kläder och leksaker till lilla Wilma men även kläder till mig o Jonas, jag har ju knappt några kläder jag kan ha xD

Sen ska Jag, Wilma, Elicia och Krissi åka till skansken, och kanske Jonas med beror på om han är ledig då, annars blir de bara vi tjejer :D Blir en heldag där, skojskoj kommer de blir :D
Eller var säger du Krissi?

Sen har även jag och Jonas planerat att åka på kryssning i sommar, men de blir nog på en helg tror jag, eftersom vi inte kunde åka med i Januari pga att jag låg inne på Uppsala sjukhus "Skit oxå" men aja, de blir ju fler gånger, och blir nog någon gång i sommar.

Sen kommer säkert jag och Wilma vara ute i stallarholmen mycket med när älsklingen jobbar, tror de kommer bli så då xD sover vi där ett par dagar, haha, Fast de gjorde vi förra sommaren med, var i stallarholmen rätt mkt då med :D
Men nu är de annorlunda eftersom vi kommer ha en bebis med :D

Sen kommer iaf jag vara mycket hos mamma och de blir säkert parken zoo med syrran, brorsan är väl lite stor för sånt, tycker inte de är kul längre :P men de blir säkert bra :D

Nu fick ni reda på lite vad vi ska göra i sommar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0