Vakna gråtandes!

Jag skämtar inte, men imorse vakna jag gråtandes, hade världens hemska dröm, och den drömmen kändes så verklig, jag hade bara lust att försvinna.
Efter denna hemska dröm så vill jag aldrig mer sova, men måste ju de.
Var så hemskt, efter allt strul med soc och barnmorskan osv så drömde jag att soc skulle ta Wilma ifrån mig, jag var så chockad och rädd imorse när jag vakna.
Men som tur var så var Jonas där så de kändes skönt, men fan vad hemskt de var...
Tror jag aldrig haft en sån hemskt dröm förut.
Är fortfarande skakis efter den här natten. drömde flera gånger om Wilma, men imorse var den värsta drömmen jag nånsin drömt.
Usch, ikväll kommer de nog vara ganska svårt att somna, men kommer se till så Jonas ligger där tills jag somnat, annars kommer jag nog inte kunna somna, inte efter denna natt.

Nu är de fullfart här hemma, städning på högnivå, fast jag får inte göra så mkt, väntar på att min mamma ska komma hit, hon kommer med hit idag.

Om jag ska vara ärlig så känner jag hur tårarna försöker trycka ut genom ögonen =(
Är fortfarande rädd efter denna dröm, det är nog de värsta en mamma kan vara med om, att vara rädd att förlora sin dotter...

Nej nu ska jag kila, försöka tänka på något annat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0