I´m so happy<3

Det känns fortfarande som om jag drömmer, har inte riktigt vant mig än att jag har en dotter, men gud vad underbar hon är, inte på nätterna :P jodå hon är så underbar som hon kan bli, jobbigt är de på nätterna, men jag älskar henne ändå <3
Älskar både Wilma och min underbara sambo så otroligt mycket, vore de inte för Jonas så hade inte Wilma funnits nu, och är glad att jag träffade Jonas<3

Är så glad för min familj, älskar de otroligt mycket.
På onsdag firar jag och Jonas 2 månader som förlovade och på Fredag firar vi 1 år tillsammans<3
Så får se vad vi hittar på då :P

Här kommer lite bilder på min underbara familj<3







Kommentarer
Postat av: Annica H

Söta ni är! =)

2011-05-16 @ 10:52:00
URL: http://detallradjupaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0