livet är hårt!

Ja de kan man ju lugnt säga... Under graviditeten så hade jag extremt jobbigt och fick åka in och ut från sjukhuset, de var riktigt jobbigt, var nog mest jobbigt när jag fick.ligga i uppsala, och sen i.slutet innan snittet... Nu är allt jobbigt för att.amningen strular =( Gör.skit ont i.brösten och wilma vill riktigt inte äta så har fått gett henne.mjölkersättning för att hon ska äta. Inatt la jag henne i sin säng, de gick ett par timmar, sen vakna hon bytte blöja och sen.mata henne, hon somnade ju om, men tror ni inte hon vaknar vid fyra med att ligga och spy, så fick tvätta av henne sen försöka få henne att somna om, var ju inte de lättaste precis... Men hon somnade till slut en liten stund... Men men nu ligger jag i sängen och tänker, allt bara snurrar så vet inte vart jag ska ta vägen, fått förlossnings depression så de var ju mindre kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0