Måndag..

Denna dag var ju typist! Först så vakna wilma vid fyra och inte fan ville hon somna om så både hon o jag har vart vakna sen dess, fast hon sover nu somnade nyss, skönt... Men gick ner till stan vid elva och gjorde lite saker såsom lämna in pappret till länsförsäkringen för att få försäkring på wilma... Sen lämna jag in datajäveln som jag kanske måste betala för att hämta ut =/ han som stod på phonehouse skulle höra av sig om det.. Hoppas inte de... Nog om de, just idag känner jag mig deppig, alla tankar kom nog på en gång som vanligt... Köpte mer mjölkersättning till wilma med sen gick jag o lillskrutta hem, väntade på Alexandra så jag fick nått att göra, hade hoppats på att wilma ville sova men neeh de =/ Nu tänker jag bara sitta i mitt lilla hörn och deppa ut tankarna... Ha en toppen kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0