Min underbara dotter<3

Om jag ska vara riktigt ärlig så känns de som en dröm fortfarande, men jag har förstått att jag är mamma till en underbar liten tjej, jonas har inte riktigt hunnit smälta de än men de kommer. Känns så overkligt men de är underbart... Jag är så lycklig med min underbara sambo och våran dotter. Idag så var vi och kolla på lägenhet men de blir en annan, ska eventuellt kolla på en trea nästa vecka så får se hur den är =) Sen gick vi ner till stan, skulle lämna in pappret på wilma, så nu heter hon wilma, sofia, maria Stenbom =). Vi träffade på krissi och elicia på stan så pratade lite med de, handlade sen var de hemgång =p Just nu ligger wilma och sover, vi väntar på att hennes farmor och farfar ska komma, de skulle komma förbi =) så ikväll blir de väl att ta de lugnt =) Ha en toppenhelg =)

Kommentarer
Postat av: krissi

Förstår att det känns konstigt, brukar ta ett tag innan län verkligen fattar att man är förälder. Men ändå vet man. Du vet ju hur Jag menar, eftersom du just blivit mamma. :)



Eran lilla vilma är ju så söt. Så ska bli roligt och se snuttan växa upp.

Hoppas ni hittar en lägenhet snart som passar fint åt er.



Många kramar till er från oss...

2011-05-06 @ 17:19:39
URL: http://krissiekmans.blogg.se/
Postat av: Annica H

Jag som trodde jag skulle få bli en del av hennes liv, hur blir det nu?

2011-05-06 @ 19:37:26
URL: http://detallradjupaste.blogg.se/
Postat av: Johanna

Krissi: ja du, de lär nog ta ett tag innan man riktigt fattat de där, har börjat förstått lite nu men känns ändå som jag drömmer om de fortfarande...

Jag hoppas med att vi hittar en lägenhet :)



Annica, du kommer finnas i hennes liv ändå <3

2011-05-15 @ 10:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0