En natt i Örebro =)

Fyfan vad kul man hade den dagen då vi åkte till Örebro.
Började med att jag åkte till mamma, Jonas och Wilma åkte till Stallarholmen o sov där en natt, så jag åkte till mamma, o där väntade vi på att Maria skulle hämta oss, men innan dess så tittade jag o Julia på tv/film, sen åt vi god mat, typ kyckling och ris osv, de var gott :P
Sen satte vi oss vid datorn, o både tänkte "faan vad tiden går sakta då" men till slut tog vi på oss o gick ut till bilen, Maria o hennes föräldrar hämtade oss o vi åkte till Örebro, där väntade vi på ett par till, gick till ica osv..
Sen när de väl hade börjat så fick vi göra vad vi ville till halv tio, kvart i tio var de samling, efter de skulle vi bada i badhuset, var skönt o varmt, slängde vattenballonger på varandra, haha en dag att minnas...
Efter de så åt vi tacos, sen fick de vara fritt till typ 1-2 på natten då de blev "Spökvandring" men jag lovar, man höll fan på skita på sig när man kom till de mörka idrottshallen, för de första skulle man följa ljuset där man skulle gå till utgången, för de andra så var det en kille/tjej som man inte såg som släppte en madrass o sprang efter en, där sket man nästan på sig, fyfan vad läskigt de var, men kul.
Efter de så blev de massa lekar, en massa roligt skoj, sen fick vi göra lite som vi ville..

Vid sju tiden på morgonen fick vi frukost, sen åkte vi hem, jag o maria åkte till eskilstuna o julia till pappa, jag tog bussen hem o la mig o sov en stund...

Då var den natten över, men gud vad trött man var kan man säga...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0