12 Oktober!

Har inte hänt så mkt speciellt de här sista dagarna, kan bero på att illamåendet inte vill gå över, men men så är det, bara stå ut :P
Min lilla flicka fick en gåstol av sin farmor och farfar idag och de tackar jag de för :D tack så jätte mkt, var jätte snällt, och är jätte glad att ni ställt upp för oss <3

Men idag var vi iaf och lämnade lite papper och fixade lite grann med, funderar dock på att säga till försäkringskassan att sätta in pengarna på mitt seb konto, men får se..

Idag blir de väl att städa och ta de riktigt lungt. usch känner mig så jag vet itne riktigt...

Och jag måste säga en sak, är förbannat sugen på falukorv så nu har jag setat vid datorn och moffat i mig en halv falukorv xD haha

Men ha en toppendag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0