En lååång onsdag :P

Denna dag har varit extremt seg kan jag nog säga :P
Trodde aldrig de skulle bli kväll, men nu är det de och har hänt mkt under denna kväll :P
Krissi kom hit en stund, och de blev en full fart kan jag nog säga :P
Wilma blev lite småhängig hon har ju trots allt feber, men men de går nog över.
Hon vilade en stund i sin säng för en gångs skull, var bara för att hon inte skulle vakna när elicia var här :P
Sen blev de mat dags och efter de gick krissi och köpte glass, wilma fick med smaka och de var riktigt gott kan jag säga :P
Blev mycket bus för både Elicia och Wilma, skratt och gråt, Elicia ramla ner för soffan men de gick över ganska snabbt :P min lilla klanttjej, haha en helgo tjej :P
Och en bästa vän till wilma :P
Efter en stund så fick wilma gröt och hon åt myyyycket gröt, var dubbelt så mycket som hon brukar äta, MEN hon åt fanimej upp all mat :O vilket litet matvrak man har till dotter :P haha och inte nog med det, Elicia fick glass och wilma blev arg, hämta en glass till henne, åt en halv glass, tänkte då de: "hur i helva friden får hon i sig allt".
Men hon fick i sig de, krissi gick hem med en trött Elicia efter allt bus :P
Kanske blir mer bus imorgon, får hoppas på de :P
Men men bortse från allt detta, vi titta en stund på tv, sen la jag wilma i soffan o hon somna typ direkt :O haha shit..



Imorgon blir de att städa här först tror jag, har itne bestämt mig om deblir städa först sen handla eller tvärtom, får se, men ska iaf städa o handla, så imorgon skaj ag handla mat, blöjor och jag ska köpa frutti till wilma :D se om hon gillar de, då får hon de till mellanmål :)

Sen i helgen tänkte faktiskt jag att jag o jonas skulle mysa litegrann o köpa hem nått gott och ha film mys :D:D

ÅÅÅÅH Älskar denna familj underbart mycket <3


Wilma äter glass :P de blev kallt xD


Wilma och hennes grimaser :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0