Jag är jag, och min stil!

Hela natten har jag funderat på att "ta fram" min stil igen, bli den Johanna jag en gång var.
Innan jag träffade min sambo gick jag alltid i mina stövlar, jeans, hade mascara, och snygga kläder på mig, men de försvann när jag träffade min sambo..
Jag plattade alltid håret, var hyfsat fixad varje dag, så nu funderar jag på att ta fram mina stövlar, använda handväskan, och bara vara jag..

Fick tips från en riktigt god vän, o hon vet vem de är..
Så nu tänker ja plocka fram de kläderna, skorna och vara jag..

Är de verkligen en bra ide?
Jaja så får de bli..

Ha en trevlig lördag, nu kommer strax krissi :D:D

Kommentarer
Postat av: laila

Du är du och släpp fram den Johanna du är och vill vara!! Spännande att få träffa dig Johanna!! :) kramis

2011-10-22 @ 16:26:44
Postat av: Sandra

självklart ska du göra det! ta tillbaka gamla johanna! bara för att man har ett stadigt förhållande betyder inte det att man inte kan fixa till sig och göra sig fin :)

2011-10-22 @ 16:37:24
Postat av: Johanna

Haha tack laila o sandra :D nej jag vet men jag trivdes bäst i de :)

2011-10-22 @ 19:47:40
Postat av: Brorsan

ja gör det. Ta fram din gamla stil.

2011-11-02 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0