Tack för tipset =)

Måste då säga tack för tipset, ni som tipsade mig om att fixa ordning sängen så att wilma sov bättre, kan säga att hon sov hur bra som helst fram till 4 imorse, så sov skönt, vi låg vakna en timme sen la jag henne bredvid mig o vi somnade som två stockar :P
Så ikväll kommer jag försöka få wilma att sova vid 9 tiden ikväll o se om hon sover så gott som hela natten, ska ge henne gröt ikväll istället för ersättning..
Så de ska bli spännande och se hur hon sover, men måste då säga att jag är inte så speciellt trött =)


Idag ska jag nog passa på att städa lite, tvätta lite kläder, wilma behöver kläder eftersom hon spiller o dreglar o massa :P haha mysigt så :P
Så ska nog diska, städa o tvätta litegrann idag =)
Är inte så kul men de behövs ju de med :P

Nej nu blir de att vila en stund innan jag tar hand om hemmet, hejsvejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0