Älskar er ♥

Sitter ensam hemma och lyssnar på nordman med täppt näsa, börjar dock undra om de verkligen är förkylning eller om de är pollen, har vart såhär i snart 2 veckor och småsnorig har jag vart sen pollen började komma så tror de är pollen :/

Pratade med HSB idag, och imorgon ska vi få titta på 4:an istället, den ligger på 1:a plan så de skulle vara helt underbart om vi fastnade för den och fick den :D haha slippe bo så högt upp :D

Jonas och Wilma är ute och går nu, så passar på att ta de lugnt, satte igång en maskin, diska lite senare innan de är en kille som ska titta på våran lägenhet..





Jag älskar er så otroligt mkt, att se er le och skratta, de får mig att må bra, jag blir så glad av att bara titta på er, älskar er så mkt, går verkligen inte beskriva hur mkt jag älskar er, de är så mycket <3
Utan er skulle jag inte kunna leva, ni får mig att leva..

Och snart kommer Tindra med, älskar min familj så mkt, våra barn är de finaste vi gjort älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0