Ajöss!!!

Efter det pappa skrev igår så sa jag upp kontakten, jag orkar inte med mer, jag gör verkligen inte det och han säger att de är jag som håller på att förstöra hans födelsedag o såg till att den gick åt helvetet, ja visst du.. 
För de första så sa han att han inte ens skulle vara i sverige då för han ville inte fira sig o så får jag höra att han ska fira sin jävla födelsedag iaf..
Som om jag inte blev sne då..
 
Nej efter de jag fick igår kväll så sa jag hejdå till han, nu är de kört... vill han träffa barnbarnen får han komma hit... nu fortsätter jag mitt liv med min kära familj o de som står mig nära <3
 
Jag älskar mina barn, min sambo, mina svärföräldrar, mamma o de som står mig nära <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0