Barnledig helg!

I fredags hämtade jag wilma på dagis, hennes farmor o faster följde med o hämtade henne, kan ju va bra om hon ska hämta wilma någon gång :)
Men iaf, i fredags kom mamma, brorsan, mina svärföräldrar, jasmine, o min farmor o hennes man..
De skulle fira mig så vi åt tårta och jag öppna presenter :)
Fick ett presentkort, pengar, ny handväska, tvål, klänning, strykjärn och strykbräda :D
Så nu kan jag äntligen stryka mina gardiner och sånt :D:D mohaha :D
Tidigare i veckan fick jag bakformar, mascara, tavla och förvaringsask för te påsar :D
Är så nöjd med mina presenter :D
 
Även i fredags så frågade tim om vi ville gå på bio med de, så vi gjorde oss klara, duschade tog på oss finare kläder och åkte upp till stockholm, åt på Amazon, och gick på bio, vi såg på "Grannpstrullen" haha den var rolig, trodde först att den va lite läskig men den va mest rolig :D
 
I lördags blev de att ta de lugnt, åt pizza, och senare kom tim o alexandra förbi och vi umgicks med de lite :D
Idag kom mina barn hem så nu sover de o jag tar de lugnt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0