Frääädag xD

Idag känner jag mig som en gammal tant, haha neej men har ont i axlarna, ryggen, knäna, fötterna och bröstkorgen..
Usch tur jag ska gå till läkaren nästa torsdag så jag får veta va de är..
Plus att jag tror att de är sängen jag får ont i axlarna o ryggen av..
 
Men men gick upp kl 07.00 som vanligt, wilma som vanligt var en huligan, trotsig som satan, även om hon är 1 år, så förstår hon saker, mer än vad vi tror, för hon kan lägga sakerna i lådan om vi säger till henne, hon kan gå med sina saker till sitt rum om vi säger till henne, men just imorse så tog hon ut skorna, leksaker överallt och kläder överallt,.
Jisses, kan säga att de är skönt att hon börjat på dagis så hon kan bråka där :P
 
Blir till att hämta hem henne vid 2 tiden, går härifrån halv två kvart i två :P och då kanske svärmor följer med :) 
Men sen kommer mamma o morbror för att fira mig, fyllde ju igår xD
Så blir äta tårta.. 
 
Ikväll kommer farmor o min låtsas farfar o hälsar på..
O en sak till...
Vi blir barnlediga i helgen, svärmor ville låna tindra för att lära känna henne mer.
och självklart sa jag ju de till mamma så hon skulle "kidnappa" wilma, haha..
 
Men ha en bra fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0