Freeeeedag!

Usch känner mig så jävla trött, Tindra vägra somna om så vi låg vakna redan kl 05.00.
Men de va ju skit samma, vilade ju en stund idag..
Men men vad har hänt idag, jo jag gick till mvc idag, träffa min barnmorska, satte in spiralen, trodde de skulle göra ondare, men de gjorde de inte, känner inte ens den, bara lite små mensverk..
Sen gick jag hem till två tjuriga barn.. usch, fick Wilma o sova en stund på morgonen, inte för att hon ska sova då men vi gick ju upp vid halv sju typ.. 
Satte igång en maskin tvätt, så nu är tvättkorgen tom igen så underbart :D
hängde upp den efter jag duschat o satte igång en maskin disk..
Nu sitter jag här, trött som satan men men sova får jag göra inatt förhoppningsvis..
Men längtar tills tindra sover hela nätter :P
 
Imorgon blir vi eventuellt hämtade om vi inte får ta bussen, men iaf, imorgon är de bröllop igen, ska på min sambos systers bröllop..
Undrar dock vad man ska ha på sig eftersom vi ska vara ute..
Jaja får se vad de är för väder på morgonen o ta på barnen efter vädret.. 
 
Nu ska jag få Wilma att sova om hon inte somna redan xD 
 
Ha en bra fredag..
Bilder på bröllopet kommer imorgon lr söndag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0