Min födelsedag, 22 år idag!

Igår slutade dagen som skit, allt va skit, älsklingen kom in till mig i sängen o vi pratade en stund, grät i hans armar, han pussade på mig o sa att allt kommer blir bra så småningom..
Han gav mig marsars o jag somnade efter.
Kl gick o tindra vakna vid 1 ungefär, la henne i vår säng o hon somna om, såg att kl va 05.00 o älsklingen hade fortfarande inte kommit in, så undra vart han va, då hade han inte kunnat somna så han har vart vaken hela natten.. 
 
Men men, gick upp med wilma vid sju, och då sa jonas att jag skulle gå in o lägga mig igen, blev väckt ungefär vid 07:40 av wilma o älsklingen, han kom in med frukost o kaffe på sängen :D 
Han är bara för söt <3
 
Idag har jag satt igång en maskintvätt och väntar på den ska bli klar så jag kan sätta på diskmaskinen :D sen är de bara dammsuga o torka golv, men de gör jag senare är så jäkla trött nu.. 
 
Men idag fyller jag 22 år, haha gammal jag känner mig :P har redan 2 barn :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0