Nu fortsäter vi =)

Nej, nu tänker jag bara leva med min familj och mina nära o kära, o ta hand om mina kära barn..
De blir bäst så att leva tillsammans med min familj..
Älskar ju de hur mkt som helst, finns inget som gör att jag någonsin kommer lämna de..
Vet att de flesta som läser min blogg och som känner min pappa tycker att jag är dum o så, men de här är för mitt eget bästa, jag vill inte bli nertryckt långt ner på jorden igen, utan jag vill komma upp, de här är de bästa just nu, att strunta i det o klättra uppåt!
 
Älskar er mina små underverk, Älskar min blivande sambo, älskar hela min familj..
 
Och en som stöttat mig massor de är min mamma, hon har vart så snäll o hjälpt mig med barnen och hjälpt mig igenom detta.
Älskar dig mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0