Tystheten!

Shit, idag tog jag tindra i bärselen och wilma i vagen, gick till dagis o lämna wilma, hon ville itne ens säga hejdå, utan hon gick o lekte med de andra barnen på en gång... åh mammas stora flicka..
Vart tog tiden vägen då jag var hemma med henne, busa hela dagarna vägen?
Shit de känns så tomt utan wilma <3
Men nu är jag o tindra hemma, älsklingen är i skolan, har precis städat klart, väntar på älsklingen och alexandra ska komma.
Men shit, måste säga att de känns ju jävligt tomt utan de, men gud så skönt, både för mig o jonas, att komma ifrån varann lite, kan behövas..
 
Kl 14.00 ska jag hämta stora plutten sen ska vi ner på stan o handla lite, och senare kommer svärföräldrarna in :D
 
Och en sak till.. Tindra är nu 56,5 lång ocg väger 4600 gram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0