Morgonuppdatering

Usch jag hade så svårt att sova inatt, barnen sov hur bra som helst, tindra vakna en gång bara, men mitt huvud bara värkte, ingen Alvedon lr Ipren har vi inte heller..
Gick upp o snöt mig tio ggr minst! usch säger jag för denna förkylning.
Barnen börjar bli bättre nu men nu är jag och Jonas jätte snoriga istället.

Vill ha tillbaka orken så jag orkar ta tag i hemmet, vill städa men har ingen ork till de :-(
Nej usch nu vill jag bli frisk..

Snart ta på Wilma o lämna henne på dagis, funderar på att låta henne gå en stund om hon orkar, lr iaf gå så långt hon orkar.
Imorgon är de lucia för Wilma, ska bli kul o se :-)
Ha en bra dag iaf :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0